Staldinventar

Mål

Staldinventar producerer og sælger kost- og hestestalde samt andet staldinventar. Vi har en tæt dialog med Martin, som også er kunde hos os i dag.

Målet med samarbejdet er at øge salget og sikre bedre placeringer på Google. Staldinventar havde allerede fine placeringer på Google før samarbejdet – men ville booste dem endnu mere.

“SEO-service klarer alt arbejdet – og informerer mig om resultaterne en gang om måneden. Så kan jeg koncentrere mig om mit eget arbejde. Det eneste jeg forholder mig til er, om jeg stiger i placeringer. Resten klarer SEO-service. Det er det, der er vigtigt for mig.”

 

Top 5 på flere søgeord

Når Martins kunder er på udkig efter staldinventar, bruger de tid på at undersøge en række virksomheder. Faktisk er Martins erfaring, at kunderne kigger flere sider igennem på Google, før de træffer en beslutning.

Derfor er det vigtigt for Martin, at Staldinventar ligger i top 5 i Google’s søgeresultater på flere søgeord – frem for at virksomheden ligger som nr. 1 på færre søgeord. Og det er det, vi arbejder ud fra.

“Jeg er gammel IT-mand og har arbejdet med servere i mange år. Og alligevel kan det være svært for mig at vurdere, hvad jeg får for mine penge. Men med SEO-service har jeg altid overblikket.

SEO konsulenten, der ringer til mig, er altid godt klædt på – og giver mig status på mine placeringer hver eneste måned. Så ved jeg, at han arbejder på at hjælpe mig – og at han holder øje med mine placeringer.”

 

Løsning

Vi arbejder løbende med alt fra grundoptimering til teknisk og mere avanceret optimering.

Grundoptimering

Her retter vi:

  • alle H1’er på hjemmesiden
  • titler og meta-beskrivelser
  • døde links, dvs. links der ikke virker

Derudover arbejder vi på:

  • tydelig call-to-action for bedre konverteringsoptimering
  • mapping af søgeord, hvor vi matcher søgeord og landingssider. Fx sørger vi for, at de bestemte landingssider ligger højt på det udvalgte fokus søgeord.
  • teknisk optimering som Robots-txt. Her sikrer vi, at Google indekserer siderne korrekt.
  • Linkbuilding

Og meget mere.

Resultater

Flere besøgende og øget vækst

Før samarbejdet havde Staldinventar færre besøgende. Du kan fx se nedenfor, at i januar 2016 havde virksomheden 192 besøgende.

Da vi startede samarbejdet i juli 2016 var besøgstallet på 171 sessioner.

I februar 2017 er besøgstallet på 306.

Besøgstallet er steget med 22% i perioden januar 2016 til 2017.

 

Martin er kunde hos os i dag. Og derfor optimerer vi løbende hans placeringer i Google’s søgeresultater – både on-page og off-page optimering.

“Den regning jeg betaler en gang om måneden. Den får jeg valuta for. Det, de har lovet mig. Det er også det, jeg får.”

Ingen kommentar

Skriv en kommentar

Følg os på FacebookFølg os på LinkedInFølg os på Instagram